Skip to main content
Ik heb 24 oktober mijn bundel flink verhoogd. Ik kreeg een bevestigingsmail dat deze verhoging per 1-11 in zou gaan.



Nu open ik mijn factuur van oktober, en staat daar de nieuwe bundel bij mijn ''oude'' bundel en moet ik hem dus ook volledig over oktober betalen?

Terwijl ik er niet eens gebruik van heb gemaakt. Dit vind ik vreemd en zou graag willen weten of meer mensen tegen ditzelfde probleem aan zijn gelopen?
Hoi EstherVv,



Wat leuk je hier te zien op ons forum.



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Factuur'. Zo kan iedereen met eenzelfde vraag het antwoord makkelijk vinden.



Je hebt je bundels verhoogd naar 1500MB en 1250 min/sms. Dit is ingegaan op 01-11-2014. Je betaalt je bundels altijd vooruit. Je kunt dit zien als bijvoorbeeld de huur voor een huis. Daarom staan op jouw factuur van oktober de bundels voor november. Dit zie je ook weergegeven op de specificatie van de factuur. Achter de bundels staat de periode waar ze voor gelden.



Omdat de factuur van oktober pas tegen het eind van november wordt afgeschreven, heb je inmiddels al heerlijk gebruik kunnen maken van je nieuwe bundels! Zo voelt het misschien iets minder onnatuurlijk. ;)



Is het je zo allemaal duidelijk?

Reageer