Skip to main content
Hallo,



16 juli heb ik voor de maand augustus een bundelwijziging doorgegeven.

Daarop heb ik netjes een bevestiging gekregen dat deze per 1 augustus ingaat.

Nu zie ik bij mijn facturen dat bij de factuur van JULI de abonnementskosten ook ineens zijn verhoogd naar het nieuwe bedrag?

Ik moet al een boel betalen voor verbruik buiten de bundel (vandaar de wijziging), dus dat ik dan nu moet betalen voor een bundel die toen niet van toepassing was vind ik een beetje vreemd. Tenzij het verbruik natuurlijk ook verrekend wordt naar de limieten van de nieuwe bundel, dan zou dat alleen maar goed zijn.

Maar er is alleen een bedrag BIJ gekomen.



Heb ik iets verkeerd begrepen?



Groet,

Damir
Hoi DamirvanHilten, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Factuur', zodat andere klanten met eenzelfde vraag 'm makkelijker kunnen vinden :)



Je abonnementskosten worden altijd een maand van tevoren in rekening gebracht, vandaar dat je nu op de factuur van juli al je gewijzigde bundels voor augustus ziet.



Heb ik hiermee een antwoord gegeven op je vraag? 🙂
Hallo Kim,



Ik zit met precies hetzelfde, en moet ik hieruit opmaken dat je dus extra betaald? 

Ik heb in Juli mijn databundel gewijzigd van 200mb naar 500mb. Dat zou in Augustus ingaan. In zie op mijn rekening voor Juli de kosten voor de nieuwe duurdere bundel + de kosten die ik gemaakt heb aan mb's boven de 200mb. Dat noem ik krom.



M.v.g.

Maurice
Hoi Morrisz, welkom op het forum van Simyo! :)



Je betaalt niet extra. Op je factuur betaal je de verbruikskosten van die maand en de abonnementskosten een maand vooruit. Oftewel op de factuur van juli staan de evt. verbruikskosten van juli en de abonnementskosten van augustus.



En de abonnementskosten voor juli heb je al op de factuur van juni betaald.



Heb ik hiermee voor wat meer opheldering weten te zorgen? 🙂
Ja het is nu duidelijk



Bedankt!



M.v.g.

Maurice
Hoi Morrisz,



Super mooi! Als je nog meer vragen hebt of als andere onduidelijkheden zijn, laat je het dan weten? We helpen je graag verder op ons forum 🙂

Reageer