Skip to main content
Hoi, 

Op 19 april heb ik mijn SimOnly abonnement verlengd met korting omdat ik al langer abonnee ben bij jullie. 

Nu zie ik bij MijnSimyo dat ik geen korting ontvang. 

Graag dit snel oplossen, want nu heb ik een factuur die dus te duur is. 

Groet, Susan
Hoi SusanR, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik heb even meegekeken naar de facturen sinds 19-4, maar zie wel dat je de euro korting krijgt? 🙂



Je betaalde namelijk voorheen €6 per maand voor de Simyo 200 en nu €5 per maand? Zie bijvoorbeeld de factuur van maart 2014, daarop kan je het zelf ook terugzien :)



Ik hoor graag van je of ik hiermee je vraag heb beantwoord!
Hoi Kim, 

Dat klopt, ik heb verkeerd gerekend. Mijn excuses voor de onterechte klacht. 

Groet, Susan
Hoi SusanR,



Geen enkel probleem hoor 🙂 Misschien is het voor ons ook een teken om eens extra goed te kijken naar de opmaak van de facturen.



Gelukkig is het opgelost!

Reageer