Skip to main content
Ik heb ergens in juni ingesteld dt ik vanaf de maand juli 2000 MB wil ipv 1000 MB. Echter kwam ik er gisteren achter dat ik voor de maand juni hetzelfde bedrag moet gaan betalen als vanaf de maand juli? Heel erg vreemd dit aangezien het voor de volgende maand was en bovendien ik er in de maand juni ook geen gebruik van kon maken. Via een automatische incasso gaat het geld er altijd bij mij af dus dat zou 1 van deze dagen wel gaan gebeuren. Hoe gaan we dit oplossen want ik ben er best van geschrokken!
Je betaalt altijd de abonnementskosten een maand vooruit. Dat is standaard. Dus in jouw geval betaal je in juni wat je voor juli besteld hebt.
Hoi IlonkaStaal, welkom op het Simyo forum :)



Fijn dat de leon al een korte reactie heeft gegeven. Op je facturen zie je altijd abonnementskosten staan van een maand vooruit. Op je factuur van juni staan dus abonnementskosten van de maand juli.



Je nieuwe internetbundel is ingegaan per 1 juli. Als je je factuur opent, dan zie je daar ook een specificatie staan van de kosten. Wanneer je kijkt op de tweede bladzijde, dan staat daar de tijd waar de abonnementskosten voor gelden namelijk “01.07.15 – 31.07.15”.



Zie je dit ook terug op je factuur op de tweede pagina? :$



@de leon; dankjewel voor je goede reactie 😃
Hallo,



Dat begrijp ik.

Maar ik heb het vanaf juli ingesteld (volgens mij 10 juni ingesteld).

In juli kreeg ik dus de factuur van juni zoals u zegt.

Maar op die factuur staat 21 euro, erg vreemd.



Ik heb jullie app namelijk op mijn telefoon en daar staat

Juni - 21 euro - niet betaald.

Ik heb automatisch incasso ingesteld dus het gaat er 1 deze dagen helaas van af!.



Groetjes,

Ilonka
Je factuur van Juni bevat de bundel kosten van Juli..



Dus in Juli betaal je de factuur met de naam Juni en deze bevat de abonnementskosten van Juli en de gesprek en datakosten van Juni (mochten deze buiten de bundel zijn).



Wat jij heb ingesteld is een hogere bundel maar die betaal je dus vooraf.
Oke excuses.

Het zou dan waarschijnlijk wel aan mij liggen maar aangezien er nu dus 21 euro bij juni staat.. ik kan daar dan toch nog over heen gaan dus hoe weten ze dan dat het 21 euro is? misschien bel ik mij de laatste dagen van juli wel kapot.
Omdat er een verschil is tussen vaste en gemaakte kosten. Nogmaals, je vaste kosten betaal je vooraf en je gemaakte kosten achteraf. Als jij eind Juli ineens zwaar over je bundel gaat krijg je ergens halverwege Augustus een rekening met de de naam Juli en je gemaakte kosten van die maand ( Juli dus) en de abonnemenst kosten van Augustus.



Op je factuur staan overal datums. Misschien helpt dat..
Hoi Ilonka Staal,



Begrijp je de laatste uitleg van Raytje? Want anders leg ik het graag nog eens uit 🙂. Je betaalt op de factuur van juni de verbruikskosten van juNi en de bundelkosten van juLi. Juni is inmiddels over, dus daarom kunnen we de factuur nu opmaken en incasseren 🙂. We hebben dus nog tijd genoeg om de kosten die je buiten bundel bent gegaan te verwerken op deze factuur.



Begrijp je het zo?



Groetjes, Tiury

Reageer