Skip to main content
Geachte Simyo medewerker,



Gisteren ben ik afgesloten en kon niet meer bellen, smsen en internetten. We hebben gebeld naar Simyo en er zou naar gekeken worden. Toch had ik een aantal dingen niet eerder gezien. Ik heb een abbonement van 500MB internet en 100 belminuten/smsjes. Nu keek ik bij mijn simyo en zag dat er helemaal niks van de bundels afgeschreven was! Terwijl er in de rode letters duidelijk is vermeld dat het overzicht bijgewerkt werd na de eerste keer dat je gebruik van je nummer maakte. Bij het kopje verbruik stond een hoog bedrag van €150,- en het blijkt dat ik buiten bundel aan het bellen ben, en €150,- euro is niet niets vergeleken met een abbonementje van €15,- .



Ik heb geen nummerbehoud gekozen bij de aanvraag van mijn simkaart. Ik heb wel eerder een simkaart bij Simyo gehad wat misschien geconfronteerd heeft via het adres dat ik opgegeven heb bij mijn huidige simkaart en oude simkaart. Nadat we gebeld hadden was ik na een paar uur weer aangesloten alleen mijn internet doet het nog steeds niet. Ik hoop op een snel antwoord want een telefoon is een noodzakelijk iets dus daar hoort snelle service ook bij !!!



Met vriendelijke groet,

Wim Nes
Welkom op het forum WimN,



Dit heeft te maken met een technische probleem waar enkele klanten ook last van hebben ondervonden. We hebben dit probleem kunnen oplossen. Ons systeem zal dit automatisch herstellen. De onterecht berekende verbruikskosten zullen dan ook worden hersteld. Excuses voor het ongemak.



Overigens zie ik dat ons systeem inmiddels ook weer internet verbruik heeft geregistreerd. Klopt het dat je hier ook weer gebruik van kunt maken?



Groetjes,



Alex
Hallo Alex,



Sinds ik mijn toestel opnieuw aan en uit heb gezet heb ik ook weer internet, dit was op 11-10-2012 om ongeveer 7:30. Ik zie nu dat mijn bundel voor bellen en smsen is gaan werken. Maar de internetbundel blijft nog op 500MB van de 500MB restrerend staan terwijl ik hier wel gebruik van heb gemaakt. Kunnen jullie hier nog even naar kijken?



Met vriendelijke groet,

Wim Nes
Beste WimN,



Het verbruik was nog niet bijgewerkt. Als het goed is zie je nu ook dat je al een gedeelte van je bundel hebt verbruikt op je persoonlijke pagina.



Groetjes,



Arie
Bedankt voor alle hulp! Alles werk weer naar behoren!



Nog een vraag, er staat bij verbruik nog een rekening van 155 euro, ik neem aan dat jullie die binnekort weghalen? Want dit is natuurlijk ten onrechte berekend.



Met vriendelijke groet,

Wim Nes
Hoi Wim,



Ik ga dit nog even controleren met de technische dienst. Ik kom hier nog op terug.



Groetjes,



Alex
Hoi WimN,



We zullen je verbruikskosten handmatig aanpassen. We zien dat jouw aansluiting niet is meegenomen met de automatische herberekening van ons systeem. Dit zal alsnog handmatig door de financiële worden aangepast.



Groetjes,



Alex

Reageer