Skip to main content
Ik heb al €1,15 buiten bundel opgebouwd, terwijl ik nog 92 min beltegoed hen en 406 MB tegoed heb? In welke gevallen belvje buiten je bundel???
Hoi Dorabora,



Bellen buiten de bundel kan veroorzaakt worden door:



Het bellen/sms-sen naar het buitenland

Het gebeld worden door een Nederlands nummer terwijl je in het buitenland bent (de beller betaalt tot de grens, jij betaalt de rest)

Het bellen naar betaalde nummers zoals 0900-xxxx



Deze mogelijkheden kan je via Mijn Simyo uitschakelen.



Het versturen van een SMS met speciale tekens wordt door sommige telefoons omgezet naar MMS - deze kosten geld!



Via Mijn Simyo op de website of de app kan je het verbruik volgen en zien waardoor de kosten veroorzaakt zijn.
Hoi Dorabora,



Welkom op het Forum! Heel leuk dat jij je vraag hier stelt. :D



Balen dat er onduidelijkheid is over je verbruik. Maar het klopt wat franswon zegt! De onderstaande punten veroorzaken inderdaad verbruik buiten je bundel.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je gebeld hebt naar een 0900-nummer. Om deze reden is dit gesprek buiten je bundel in rekening gebracht terwijl je genoeg belminuten hebt.



Trouwens, ik zie dat jij je abonnement met extra voordeel kunt verlengen. Ik heb je hierom een leuk aanbod toegestuurd per e-mail. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er alleen wel rekening mee dat de link maar 24 uur geldig is. ;)



Als je hier vragen over hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten!



@ franswon, bedankt voor je super volledig antwoord!



Groetjes,

Asma

Reageer