Skip to main content

.

Buitenbundel verbruik, hoe kan dit?

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Vanavond gebruikte ik mobiel internet om ongeveer 02.00 uur, 's ochtends ging ik naar de app en zag dat ik naar verluidt 8 euro extra moest betalen voor het gebruik van internet op 31 maart om 23.01 uur, hoewel ik op dat moment was thuis en kon er op geen enkele manier gebruik van maken. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ivannnnnn,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel.

Wij versturen altijd een waarschuwingsbericht bij 80% en bij 100% verbruik van je bundel, heb je deze sms’jes gezien? In deze sms’jes geven wij aan dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je internetbundel op is. Ik raad aan om goed op deze sms’jes te letten zodat je op de hoogte bent wanneer je databundel op is!

Ik lees in je bericht dat je thuis was op het moment van het verbruik. Zou het kunnen dat je wifi is weggevallen? Vaak is het ook zo dat je telefoon automatisch overschakeld naar 4G zodra je wifi verbinding wat zwakker is. Ik raad aan om hiervoor de optie “wifi-assistentie” uit te schakelen. Dit is een optie die vaak standaard ingeschakeld staat in de meeste telefoons.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer