Mijn vrouw (68 jaar) is al 4 jaar simyo klant met een abonnement van 100min beelen/sms en 1000MB met een gemiddeld belverbruik van ca.25 min.per maand
Welnu mijn vrouw wordt ernstig ziek met spoed opgenomen in het ziekenhuis en i.v.m carona mag er maar 1 bezoeker per dag 1x komen dus het contact met kinderen en familie moet per telefoon.
Dan krijg ik plots een factuur van (maart) 127,- euro i.p.v de maandelijkse 8,- euro
In April kreeg ik de melding dat ik op 80% van het beltegoed zat Met spoed heb ik min.bijgekocht in april en per mei onbeperkt bellen aangeschaft.
Aangezien ik in maart geen melding heb gehad over het buiten bundel geraken ,het caronatijd ons dwong om de communicatie met kinderen e.a. per mobiel te onderhouden zou ik graag enige coulanse zien van Simyo (de 127,- is al wel betaald maar is erg zuur t.o.v de gebruikelijke 8,- euro)
Graag reactie want tot nu toe heeft simyo geen enkele reactie gegeven op mijn mailvragen hierover
Of bel mij even