Skip to main content
Hallo,



Tot mijn verbazing zag ik dat mijn rekening van de maand juni boven mijn standaard abonnements kosten uit zijn gekomen. Als ik de statistieken van de maand juni bekijk dan ben ik binnen mijn bundel gebleven (bellen, sms en internet). Ik heb een paar smsen naar het buitenland gestuurd en die staan netjes op de rekening. Maar 2/3 van de kosten buiten mijn bundel zijn van bellen binnen Nederland en dat terwijl ik binnen mijn bundel ben gebleven! Hoe kan dit? En waar kan ik mijn niet gemaakte kosten terug vragen?



Met vriendelijke groet,

Bas Hoevenaars
Hallo,



Tot mijn verbazing zag ik dat mijn rekening van de maand juni boven mijn standaard abonnements kosten uit zijn gekomen. Als ik de statistieken van de maand juni bekijk dan ben ik binnen mijn bundel gebleven (bellen, sms en internet). Ik heb een paar smsen naar het buitenland gestuurd en die staan netjes op de rekening. Maar 2/3 van de kosten buiten mijn bundel zijn van bellen binnen Nederland en dat terwijl ik binnen mijn bundel ben gebleven! Hoe kan dit? En waar kan ik mijn niet gemaakte kosten terug vragen?



Met vriendelijke groet,

Bas Hoevenaars




Hoi Bashoevenaars,



Welkom op het forum!

Het is natuurlijk niet leuk wanneer je een hogere rekening krijgt dan waar je op had gerekend.

Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt.

Afhankelijk van of het verbruik binnen je bundel, buiten je bundel of naar andere landen en service nummers was, worden de gesprekken afgerond per minuut of per seconde.

Reageer