Je geeft aan op vrijdag kan het zijn dat iemand jouw toestel heeft gebruikt met of zonder jou goedkeuren.
misschien kun je nog achterhalen welke app de boosdoener was.
het leed is al geleden maar zet mobiele data uit in de app.
simyo kan niet inzien waar jij je data aan verbruikt, misschien zit er nog een koe lansen in maar daar ga ik niet over
Of mogelijk werkte de WiFi op je werk niet die dag?
Hoi @Noor0603,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel door internetverbruik!Â
Ik ben even mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je de optie âinternet in Nederlandâ aan hebt staan. Zolang je deze optie aan hebt staan, is het mogelijk om internetverbruik te hebben. Omdat je geen internetbundel hebt, raad ik aan om deze optie uit te schakelen. Je kunt de optie via Mijn Simyo uitschakelen bij Instellingen> Internet en bellen> Internetten in Nederland uitschakelen. Je kunt dan wel gewoon via wifi internetten. Op deze manier kun je geen kosten buiten je bundel maken door internetverbruik.
Ik kan me voorstellen dat de kosten niet bewust zijn gemaakt en wil daarom graag met je meekijken of wij éénmalig iets kunnen doen hieraan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan samen met je wat er mogelijk is .
Bedankt voor jullie reactie! Jullie hulp wordt enorm gewaardeerd @Ron H en @Hsd .
Groetjes,
Roeqajja