.

Beantwoord

Buiten Bundel geen idee hoe dat zou komen ?

  • 7 April 2013
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

zie: afbeelding 0Beste Simyo,
Vrijdag 6 april in de ochtend om 09:01 kreeg ik een sms van simyo dat mijn bundel wel tot 100% is verbruikt een dag geleden had ik nog > (zie: afbeelding 0.) ik kreeg daarna weer een sms van 75% verbruikt dus ik begrijp er de ballen niet meer van. Dus ik weet dat ik voorzichtig gebruik moet maken, uiteindelijk einde van de dag was ik thuis stond ik ergens op 30 euro buiten bundel (zie: afbeelding 1) voor het slapen gaan keek ik nog eens (zie: afbeelding 2). uiteindelijk had ik mijn internet uitgeschakeld o pjullie website. Ook via mijn telefoon zoals je kan zien ik zit op vliegtuigmodus al een hele lange tijd. Vandaag is weekend heb ik nog eens gekeken (zie: afbeelding 3) en er zat gewooon extra 10 euro er boven.

Ik heb wel smsjes gestuurd circa 5 a 6 keer maar in binnenland.

Hoe komt het dat ik 40 euro buiten de bundel ben geraakt, terwijl ik al in de weekend thuis gebruik maak met wifi en vliegtuimodus. Onderweg gebruik ik internet van trein, bus, en school.

als de afbeeldingen niet zichtbaar zijn heb ik ze als bijlage toegevoegd de eerste afbeelding is de eerste foto in het bericht de rest volgt.
Mvg,
SnS
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 19:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/waarschuwing-enorm-dataverbruik-iphone-ondanks-wifi-6458/
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/waarschuwing-enorm-dataverbruik-iphone-ondanks-wifi-6458/


Bedankt voor de reactie,
maar ik denk niet dat het mijn probleem kan zijn. Althans hoe kan het mogelijk zijn dat ik 500MB waar ik recht op heb en daar boven op circa 50 euro (300mb) < nu geworden OP kan maken en dit is binnen enkele dagen dus 3-4 dagen hebben we het over..

De bundel van maart was bijna op zoals je kon zien circa 170mb had ik nog en daarna gelijk bam  0 MB / 98Min bellen klopt gewoon niet..

Ik wil lijst met data activiteiten zien, verbindingen en waar het heen gaat..

mvg,
SnS
Bump Bump Bump
Reputatie 7
Badge +9
Een lijst met verbindingen en waar "het" heen gaat is iets wat je niet van Simyo zult horen, want dat wordt niet geregistreerd i.v.m. privacy wetgeving. Hoogstens het tijdstip waarop een dataverbinding is geopend en hoeveel Mb er per sessie is verbruikt.
Reputatie 2
Badge +4
Bedankt voor de reactie,
maar ik denk niet dat het mijn probleem kan zijn. Althans hoe kan het mogelijk zijn dat ik 500MB waar ik recht op heb en daar boven op circa 50 euro (300mb) < nu geworden OP kan maken en dit is binnen enkele dagen dus 3-4 dagen hebben we het over..

De bundel van maart was bijna op zoals je kon zien circa 170mb had ik nog en daarna gelijk bam  0 MB / 98Min bellen klopt gewoon niet..

Ik wil lijst met data activiteiten zien, verbindingen en waar het heen gaat..

mvg,
SnS


Hoi SandNSnow,

Welkom op het Simyo forum!
Je hebt in de maand april in korte tijd heel veel data verbruikt. Als je WIFI verbinding niet sterk genoeg is schakelt je toestel automatisch over op het datanetwerk van Simyo. Gezien je dataverbruik kan ik opmaken dat je WIFI verbinding niet sterk genoeg was. Op 5 april heb je het datalimiet van 500 MB overschreden. Het overige verbruik wordt in rekening gebracht tegen het tarief van €0,15 cent per MB. Aangezien het verbruik met vertraging wordt verwerkt is een gedeelte van het verbruik van 6 april op 7 april verwerkt. Nadat je de optie internet op de mobiel op 6 april hebt uit gezet is er geen dataverbruik meer via het netwerk van Simyo geweest.

Op 1 mei zul je een nieuwe internetbundel ontvangen, op deze datum kun je ook weer de optie internet op de mobiel aanzetten om gebruik te kunnen maken van je internetbundel.

Groetjes,

Manisha

Reageer