Geachte Simyo medewerker ,
Afgelopen maandag 's nachts of te wel dinsdagochtend vroeg heb ik mijn factuur betaald , Was door eigen schuld vergeten geld op mijn rekening te zetten. Neem jullie ook niks kwalijk. Ik had alleen de vraag of ik aangesloten kan worden. Ben nl nierpatient , en af en toe moet ik bellen naar Amsterdam. Hoop dat ik snel weer gebruik kan maken van jullie diensten.
Met vriendelijke groet , Richard
Bladzijde 1 / 1
Hoi tommy2009, leuk om je weer eens terug te zien op het forum 🙂
Volgens mijn gegevens ben je vanmorgen om 8:21 weer aangesloten. Als je telefoon niet automatisch de verbinding heeft opgepakt, zet 'm dan even uit en weer aan 🙂 Dan zou hij het weer moeten doen!
Klopt dat?
Volgens mijn gegevens ben je vanmorgen om 8:21 weer aangesloten. Als je telefoon niet automatisch de verbinding heeft opgepakt, zet 'm dan even uit en weer aan 🙂 Dan zou hij het weer moeten doen!
Klopt dat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.