Skip to main content
Mijn telefoonnummer is geblokkeerd i.v.m. een betalingsachterstand. Ik wilde zojuist het bedrag betalen, maar ik kan natuurlijk niet internetbankieren als mijn telefoonnummer is geblokkeerd.

Ik kan geen tan-code ontvangen van ING via de sms.



Hoe kan ik het bedrag dan toch betalen?

In de mail staat namelijk :

''Betaal je factuur gemakkelijk via Mijn Simyo onder het tabblad Facturen aan Buckaroo Online Payments Services. Buckaroo handelt de betalingen af voor Simyo en zorgt ervoor dat je betaling direct wordt verwerkt met de juiste factuur. Je kunt de factuur daarom niet handmatig betalen.''



.
Beste DHA,



Welkom op het forum.



Je factuur van februari staat op dit moment open. Je aansluiting is éénzijdig geblokkeerd. Alleen uitgaande verkeer is niet mogelijk met je simkaart. Het ontvangen van gesprekken en (TAN) berichten is mogelijk.



Via de meegeleverde iDeal betaallink kan de factuur voldoen. Binnen enkele dagen zal de betaling verwerkt worden en wordt je simkaart weer volledig in gebruik gesteld.

Reageer