Skip to main content
Dag,



Vanmiddag is mijn aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Wegens het tijdelijk ontbreken van internet thuis gebruik ik mijn telefoon regelmatig als hotspot, en gaat er flink wat data doorheen. 

De laatste factuur die ik kreeg was vrij hoog, dus heb ik er extra goed op gelet dat ik genoeg geld op de rekening had staan, toch staat die factuur nu op Betaling: Achterstallig, en is mijn aansluiting geblokkeerd. 



Ik heb momenteel echt mijn aansluiting nodig, zowel voor zakelijk als studie, en hoop dan ook dat dit snel opgelost kan worden. Hoe kan ik hiervoor zorgen?



Jelmer
Als je geblokkeerd bent wegens hoogverbruik, dan heb je of meer dan 75 euro per dag of meer dan 250 euro per week verbruikt buiten je bundel.



Op deze pagina staat wat je moet doen, om deze blokkade op te heffen.
Zelfs dan, ik zet vraagtekens bij de status van mijn laatste factuur. 



Momenteel zit ik zonder internet, en kan alleen ( hoe slecht ook) hier in de Albert Heijn even internetten.
Hoi Jelmer91,



Er gaat bij jou inderdaad flink wat data doorheen... In november 4300 Mb buiten je bundel 😕

Dan ben je flink aan het downloaden via 3G.

In oktober is er iets soortgelijks voorgevallen en is onze financiële afdeling in mijn ogen bijzonder coulant geweest.

Nu heb je in november op de 10e en op de 12e de SMS berichten gekregen dat je bundel voor 75% en 100% was verbruikt en ben je zonder te verminderen doorgegaan met data verbruiken.



Helaas zit er niets anders op dan de tip van Groentjuh op te volgen en een aanbetaling te doen. Wanneer deze verwerkt is, zul je weer gedeblokkeerd worden.





@Groentjuh; dank voor het meedenken!
Dag,



Klopt, wegens het ontbreken van internet thuis heb ik inderdaad flink data moeten verstoken om toch te kunnen blijven werken.

De aanbetaling doen is geen probleem, moet ik het openstaande bedrag van oktober, waar de betaling op achterstallig staat ook gelijk overmaken?



Groeten,

Jelmer
Heb zojuist een aanbetaling gedaan over het bedrag van november, en gemailed naar de klantenservice, inclusief screenshot. 



Zag ook dat er vandaag een deel van de factuur van oktober is afgeschreven, kunt u mij wellicht vertellen waarom dit niet in 1x wordt afgeschreven, en wanneer de rest wordt geincasseerd?



Groeten,

Jelmer
Heb zojuist een aanbetaling gedaan over het bedrag van november, en gemailed naar de klantenservice, inclusief screenshot. 



Zag ook dat er vandaag een deel van de factuur van oktober is afgeschreven, kunt u mij wellicht vertellen waarom dit niet in 1x wordt afgeschreven, en wanneer de rest wordt geincasseerd?



Groeten,

Jelmer




Hoi Jelmer91,



Ik zie dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet dan kan je weer gebruik maken van je aansluiting.

De factuur van de maand november zal eind december worden afgeschreven van je rekening. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.
Hoi hoi,



Mijn aansluiting werkt weer perfect, werd gisteren erg snel afgehandeld nadat ik mijn screenshot had gestuurd, erg bedankt daarvoor!

Dank voor de service,



Jelmer
Hoi hoi,



Mijn aansluiting werkt weer perfect, werd gisteren erg snel afgehandeld nadat ik mijn screenshot had gestuurd, erg bedankt daarvoor!

Dank voor de service,



Jelmer




Geen dank :o



Lekker dat het zo snel kan!

Reageer