Skip to main content
Hi,



Afgelopen weekend is door hoogverbruik (data buiten bundel) mijn aansluiting geblokkeerd, en kan ik niet meer bellen/smsen of iets ontvangen. Na wat rond gezocht te hebben op de website de oplossing gevonden; het overmaken van een groot deel van de kosten. Dit heb ik gisteren gedaan, en daarna gelijk een mail gestuurd met bewijs van betaling in de hoop dat mijn aansluiting snel weer zou worden hersteld.



Helaas heb ik nog niks vernomen, graag hoor ik hoe lang dit ongeveer duurt normaal.



Groeten,



Jelmer
Hi,



Afgelopen weekend is door hoogverbruik (data buiten bundel) mijn aansluiting geblokkeerd, en kan ik niet meer bellen/smsen of iets ontvangen. Na wat rond gezocht te hebben op de website de oplossing gevonden; het overmaken van een groot deel van de kosten. Dit heb ik gisteren gedaan, en daarna gelijk een mail gestuurd met bewijs van betaling in de hoop dat mijn aansluiting snel weer zou worden hersteld.



Helaas heb ik nog niks vernomen, graag hoor ik hoe lang dit ongeveer duurt normaal.



Groeten,



Jelmer




Hoi Jelmer91,



Ik heb je aansluiting gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Super! Bedankt 🙂
Super! Bedankt :)



Hoi Jelmer91,



Graag gedaan en een fijn weekend. 🙂
Hallo , Ik ben in Z Afrika en mijn telefoon plots afgesloten wegens hoogverbruik. Kan van hieruit geen 0800 bellen zou graag zo spoedig mogelijk herstel willen van mijn telefoon. De kosten per min zijn hier nog daar moeten jullie ook rekening meehouden. Heb al met spoed geld overgemaakt heb nu nog mogelijkheid om te mailen dadelijk niet meer , Graag herstel.
Hoi m_gubbels,



Welkom op het forum!

Ik zie dat je aanbetaling is ontvangen en dat je inmiddels gedeblokkeerd bent.

Ben je in de gelegenheid om te kunnen laten weten of je weer kunt bellen?



Groetjes,

Charlene
Hoi Simyo,



Ik ben een aantal dagen geleden ook geblokkeerd wegens hoogverbrui.

Nu heb ik vanmorgen een aanbetaling gedaan via Ideal.

Moet ik hier een betalings bewijs van sturen?

Zou graag weer bellen :)



Groetjes Hugo
Hallo Hugo,



Ik heb gereageerd in je eigen topic.

https://forum.simyo.nl/factuur-65/blokkade-hoogverbruik-27671
Hoi hugofaasse,



Je vraag is beantwoord in je 'eigen topic'



Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂

Reageer