.

Beantwoord

Blokkade door achterstand

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 6 Bekeken

Helaas door mijn fout indd afgesloten. 

Maand oktober over zoals n de app stond diende voldaan te worden. Zodat k gedeblokeerd werd. Dit had ik op dat moment niet en appte met de klantenservice via WhatsApp en heb de maand november ook open. 

 

Daar is mij dit gezegd. 

 

Goedemiddag, je appt met (naam medewerker) . 

Ik kijk even met je mee, het gaat om oktober en november neem ik aan klopt dit? Hoeveel termijnen wil je betalen en wanneer wil je het eerste bedrag overmaken? Je wordt namelijk pas gedeblokkeerd na de eerste betaling.

 

Uiteindelijk wilde k een regeling ma was te laat en is gezegd dat k na eerste betaling gedeblokeerd zou worden. 

 

K heb door medische omstandigheden dat k moet kunnen bellen. 

 

Echter gaf k aan dan uiteindelijk regeling te willen waarop geen reactie uit kwam en k uit paniek geld heb moeten lenen om de maand oktober incl administratie kosten te betalen zodat k zoals n de app staat weer kan bellen. 

 

Echter stond er na tien min kunt u weer bellen. Dit is dus niet het geval en uiteindelijk weer contact opgenomen en krijg k te horen dat ook nu november betaald dient te worden.

 

Terwijl n de app en in de mail anders vermeld stond. 

 

Dat oktober betaald dient te worden en je word gedeblokeerd.

 

En medewerker en voor zei na eerste termijn betaling kunt u d gedeblokeerd worden. En uiteindelijk nu wordt gezegd helaas s dat niet mogelijk. 

 

Echter voor november zijn er nog geen administratie kosten en gaf k aan dat k die uiterlijk 20e betaal dat gaf k eerder die dag aan. Maar die kon mee in een regeling en dan eerste termijn betaling gedeblokeerd worden.

 

Nu de maand oktober zoals aangegeven werd n mail en app betaald om een deblokade te krijgen willen ze mij niet de deblokkeren. 

 

Vind het vervelend dat het niet juist gecommuniceerd is ondanks indd k mijn betaal verplichting heb. Is er wel iets gecommuniceerd van uit jullie op drie manieren en uiteindelijk wordt er gezegd maar nee sorry. 

 

K kan nu twee weken niet bellen indien er iets is.

 

K heb de mail en chat gesprek en screenshot van app. 

 

icon

Beste antwoord door Seren 9 January 2024, 16:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sasrox,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan mij voorstellen dat deze situatie voor veel frustratie heeft gezorgd. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Graag wil ik dit intern voor je onderzoeken en daarnaast oplossen. Hiervoor heb ik echter wel aanvullende gegevens nodig. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk word opgelost.

Groetjes,
Seren

Reageer