.

Beantwoord

Binnen halfuur tijd €200,00 aan buiten bundel kosten, kan hier iets aan gedaan worden?

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Ik ben behoorlijk geschrokken van een mail vanochtend.

Blijkbaar zijn er door het meermalen inschrijven van een iPhone bij Apple Business Manager behoorlijk wat mobiel internet verbruikt i.p.v. Wi-Fi. €200+ buitenbundel kosten.

Het meest vervelende is dat hier geen meldingen van ontvangen zijn, gezien het apparaat nog in setup zat.

  1. Is er de mogelijkheid tot een compensatie?
  2. Is er de mogelijkheid om buiten bundel data compleet uit te schakelen, ik heb dit zelf niet terug kunnen vinden.

Daarnaast is €0,15 per MB wel schandalig hoog...

icon

Beste antwoord door Amy 28 March 2024, 08:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @wesselITA,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. 

Helaas is het bij ons niet mogelijk om een dataplafond in te stellen. Als er na het ontvangen van de waarschuwing sms'jes geen actie wordt ondernomen en er wordt internet verbruikt betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB, zo ook staat aangegeven in onze algemene voorwaarden. Het is begrijpelijk dat je door de setup geen mogelijkheid had om het internet uit te schakelen of om extra MB bij te kopen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer