Zelf ben ik al jaren tevreden Simyo klant. Ik heb per 1 juli een abonnement voor mijn zoon, dat ik beheer. Hij was 's avonds uit, komt vannacht mij wakker maken dat zijn simkaart geblokkeerd is want hij is al iets van 1680MB buiten zijn bundel, rond de 233 euro aan kosten. We hebben naar het verbruik gekeken en dit is in 12 minuten gebeurt tussen 1:38 en 1:50 op 2 juli. Hij was op dat moment niet actief op zijn mobiel. Bij de vorige provider hield het gewoon op als hij zijn mobiele data had bereikt. Hij heeft geen sms berichten ontvangen die bij 80% of 100% verbruik waarschuwen, alleen het bericht dat de simkaart is geblokkeerd. Wat is hier misgegaan? Nu zou ik 100 euro moeten betalen om te deblokkeren, maar dat durf ik niet want straks wordt de rekening nog hoger. Is er een coulanceregeling mogelijk?
Ik heb inmiddels via WhatApp met Simyo hierover gesproken, en er is een goede oplossing voorgesteld.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je schrikt van zulke hoge kosten. Wij hebben bij Simyo geen dataplafond. Om deze reden sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij deze sms'jes niet heeft ontvangen. Ik lees dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega via WhatsApp en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Dat is fijn om te horen. Ik adivseer je in iedergeval om deze pagina door te lezen over je dataverbruik, MB’s besparen en je internet bundel. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.