.

Beantwoord

Bevestiging toezeggingen helpdesk

  • 15 March 2013
  • 3 reacties
  • 473 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Kan iemand mij hier bevestigen, dat de toezeggingen die vanmorgen op 15 maart 9.00uur door helpdesk medewerkster Cindy zijn gedaan, ook daadwerkelijk nagekomen worden?

Sorry voor het ontstane wantrouwen, maar met mijn huidig dossier valt deze wel te rechtvaardigen imho.
icon

Beste antwoord door Wayne 18 March 2013, 10:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey DUUK,

Volgens onze gegevens heb je vandaag telefonisch contact met de klantenservice gehad en is jou bevestigd dat je vandaag een bevestigingsmail zal ontvangen. Klopt dit?
Badge
Ja klopt,
mij was dit vrijdag morgen al toegezegd door Cindy maar mijn wantrouwen werd helaas wederom weer werkelijkheid.

Vanmorgen heb ik met Esma gesproken, ze zei dat als Cindy aanwezig is, mij alsnog een email wordt toegestuurd.

Ik heb afgesproken dat als ik voor 18.00 uur vandaag geen email ontvangen heb, ik de opstaande factuur van € 35,56 gewoon betaal, dit omdat betalingstermijn morgen 19-3-2013 verstrijkt, en wil voorkomen dat mijn tel.nummer geblokkeerd word.
Esma zegde mij verder toe dat openstaande coulance dan verrekend zou worden met de abonnementskosten van volgende maand.

Een kleine toelichting:
Tel.nr 24-12-2012 geporteerd, bundels pas 8-1-2013 geactiveerd.
Toezegging 21-1-2013 (ticketnr. #355282)  per 24-12-2012 alle buiten bundel kosten worden vergoed.
Diverse (7x) toezeggingen helpdesk medwerkers niet nagekomen of incorrect.

Mijn berekening:
Jaar abo. 100min / 1000mb

1 week Dec : 1/4 * 13 = €3,25
Jan : €13
Feb : €13
Totaal: € 29,25
Min € 16,44 buiten bundel Dec, wat al reeds betaald is.
Eind totaal +/-  € 13,-  ( en geen € 35,56 )

Correct me if i'm wrong.

Groetjes,

Edwin
Wantrouwend Simyaan
Badge +6
Hoi DUUK,

Ik zie in het systeem dat je een e-mail hebt ontvangen van de klantenservice. Kan je bevestigen of je de e-mail hebt ontvangen?

Reageer