Goedendag, ik zou graag een betalingsregeling willen treffen. Ik heb meerdere malen gebeld telkens meer dan een half uur moeten wachten en nog niemand aan de lijn gehad. Kan iemand mij hiermee helpen svp?
Waarom wil je een regeling? Ben je onbewust buiten je bundel gegaan? Ik ben geen Simyo
medewerker, maar er zijn coulance mogelijkheden; een moderator kan daar meer over
vertellen.
Maar welicht bedoel je dat ook. Ik denk bij een betalingsregeling aan gespreide betaling,
zonder dat je minder betaalt; maar wellicht bedoel jij iets anders.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het is de afgelopen tijd super druk via onze kanalen waardoor de wachttijd langer is dan je gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ik wil graag met je meekijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij .
Bedankt voor jullie bijdrage!
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt
Hoi
Bedankt voor de update. Fijn om te horen dat je inmiddels bent geholpen door één van mijn collega's via Whatsapp! Ik wens je verder een fijne dag .
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.