.

Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen, hoe kan dat?

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 27 Bekeken

Goedemorgen,

Is het mogelijk een betalingsregeling te treffen?

Met vriendelijke groet 

icon

Beste antwoord door Seren 30 April 2024, 11:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Dan moet je even bellen of wehatsappen met Simyo @Melanietje5 .

Op het forum kan men dat niet voor je regelen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Melanietje5,

Bedankt voor je bericht. Dat kan ik inderdaad in orde voor je maken. Zou je mij hiervoor een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Vergeet ook niet te vermelden om welk factuur het gaat 😊. 

@J.D.L., bedankt voor je reactie! Wij moderators op het forum kunnen klanten hier ook bij helpen. Maar bellen of WhatsAppen kan natuurlijk ook 😉.

Groetjes,
Seren

Reputatie 2
Badge

@J.D.L., bedankt voor je reactie! Wij moderators op het forum kunnen klanten hier ook bij helpen. Maar bellen of WhatsAppen kan natuurlijk ook 😉.

Dan heeft het moderatieteam van Simyo meer bevoegdheden dan het moderatieteam van het KPN-forum, vandaar mijn reactie op gedane wijze @Seren 

Reputatie 7
Badge +6

@J.D.L., bedankt voor je reactie! Wij moderators op het forum kunnen klanten hier ook bij helpen. Maar bellen of WhatsAppen kan natuurlijk ook 😉.

Dan heeft het moderatieteam van Simyo meer bevoegdheden dan het moderatieteam van het KPN-forum, vandaar mijn reactie op gedane wijze @Seren 

Geen probleem hoor @J.D.L.! Wij kunnen inderdaad zulke verzoeken doorzetten naar onze financiële afdeling 😊. Ik wist zelf niet dat dit bij KPN anders is, bedankt voor je uitleg! 

Reageer