.

Beantwoord

Betalingsregeling

  • 7 January 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen,zouden jullie mij hierover kunnen bellen.

Excuses voor het ongemak. 

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 8 January 2024, 12:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Wladimir In hemelsnaam! Waarom heb je de waarschuwing om geen privacy gevoelige informatie te delen in de wind geslagen? Waarom heb je hier niets mee gedaan? Heb je de waarschuwing niet gezien?

Dit is een openbaar forum. Nu staan je volledige naam, je telefoonnummer én je e-mailadres op het World Wide Web!

Een Moderator zal op je post reageren en je vragen haar een PB te sturen. Ook zal zij je bericht aanpassen, want zelf heb je hier gedurende 2 uur na plaatsing de tijd voor.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wladimir,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik raad aan om voorzichtig met je gegevens om te gaan zoals @RicoK ook aangeeft. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen toegankelijk!

Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik hoor dan graag van je voor welke factuur(en) je een betalingsregeling zou willen treffen en in hoeveel termijnen je deze zou willen voldoen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer