Hallo
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca
Bladzijde 1 / 1
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca
Hoi Mianna,
In het systeem zie ik dat je de factuur van de maand juli hebt betaald. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Voor de factuur van de maand augustus heb je nog geen e-mail ontvangen omdat de incasso nog niet gebeurd is.
Hallo
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca
Hoi Mianna,
In het systeem zie ik dat je de factuur van de maand juli hebt betaald. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Voor de factuur van de maand augustus heb je nog geen e-mail ontvangen omdat de incasso nog niet gebeurd is.
Hallo bedankt voor je reactie
Ik heb m aan en uitgezet maar nu is mijn simkaart helemaal inactief en doet hij niks meer.
groeten Bianca
Hoi mianna, ik zie dat je inmiddels alweer lekker aan het bellen en internetten bent, dus problem solved?
Groetjes, Ernst
Groetjes, Ernst
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.