.

Beantwoord

betalingsmail kwijt/niet gehad

  • 19 September 2013
  • 3 reacties
  • 517 Bekeken

Badge
Hallo
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca
icon

Beste antwoord door Natascha 20 September 2013, 10:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hallo
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca


Hoi Mianna,

In het systeem zie ik dat je de factuur van de maand juli hebt betaald. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Voor de factuur van de maand augustus heb je nog geen e-mail ontvangen omdat de incasso nog niet gebeurd is.
Badge
Hallo
Ik ben vandaag afgesloten en wilde betalen via de mail maar ik heb geen acceptmails van jullie in mijn postvak in. Het kan zijn dat ze per ongeluk verwijdert zijn maar ik kan me ook geen herinneringsmail herinneren. Moet ik nu wachten op een nieuwe of kan ik t via overschrijving betalen.
Bianca


Hoi Mianna,

In het systeem zie ik dat je de factuur van de maand juli hebt betaald. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting. Voor de factuur van de maand augustus heb je nog geen e-mail ontvangen omdat de incasso nog niet gebeurd is.


Hallo      bedankt voor je reactie

Ik heb m aan en uitgezet  maar nu is mijn simkaart helemaal inactief en doet hij niks meer.
groeten Bianca
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mianna, ik zie dat je inmiddels alweer lekker aan het bellen en internetten bent, dus problem solved?

Groetjes, Ernst

Reageer