Ik heb vandaag een mail gehad met een betalingsherinnering
Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?
Groet José
Bladzijde 1 / 1
Deze email heb ik ook gehad en de link naar de iDEAL betaling werkt niet. Er zit geen link onder. Nu kan ik niet betalen maar er is wel een dreiging van blokkade. Of de juiste link sturen of gewoon incasseren. Graag reactie!
Ik heb vandaag een mail gehad met een betalingsherinnering
Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?
Groet José
Ik zou graag een antwoord willen :)
wil ook graag weten wat de reden is van de mislukte incasso, er stond nl genoeg geld op mijn rekening.
Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?
Groet José
Hoi kuupje en Kai,
Als het goed is hebben jullie na de eerste herinneringsmail met niet werkende link, een tweede mail ontvangen waarvan de link wel werkt.
Kuupje, jouw factuur was in eerste instantie afgeschreven, maar is weer gestorneerd door de bank. Vandaar de herinnering.
Sorry voor de verwarring die de email heeft veroorzaakt.
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.