.

Beantwoord

betalingsherinnering 3

  • 22 November 2013
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Beste Simyo,
Iedere maand wordt netjes automatisch geincasseerd van mijn rekening. Toen kwamen er betalingsherinneringen die ik kon negeren, maar inmiddels word ik erg nerveus. De derde herinnering krijg ik binnen, terwijl ik gewoon saldo heb? En nu?
Kunnen jullie hier met spoed naar kijken?
vriendelijk bedankt,
icon

Beste antwoord door Natascha 25 November 2013, 14:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Daarnaast wil ik graag aangeven dat ik zeer weinig MB's verbruik en nu in okt een giga hoog verbruik heb. Bij mijn weten kan dit niet, ik heb mijn abonnement niet op een andere manier gebruikt. Ik vind dit naast de herinneringen wel erg vreemd. Graag hulp
voor de zekerheid heb ik wel betaald, maar ik ben het hier zeker niet mee eens
Badge +6
Beste Simyo,
Iedere maand wordt netjes automatisch geincasseerd van mijn rekening. Toen kwamen er betalingsherinneringen die ik kon negeren, maar inmiddels word ik erg nerveus. De derde herinnering krijg ik binnen, terwijl ik gewoon saldo heb? En nu?
Kunnen jullie hier met spoed naar kijken?
vriendelijk bedankt,


Hoi Margo Reitsema,

Nadat de e-mails per abuis waren verstuurd hebben wij alsnog geprobeerd het bedrag van je rekening af te schrijven.
De afschrijving is echter door je bank gestorneerd. Dat is de reden dat je toen de juiste e-mails hebt ontvangen om je er aan te herinneren dat er nog een factuur openstaat. Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.

Simyo registreert het verbruik dat door je simkaart aan het netwerk wordt doorgegeven. Simyo mag als je provider niet zien wat je hebt gedaan op het internet. In dit topic kan je lezen wat er veel verbruik van het internet kan zorgen op je telefoon.

Reageer