.

Beantwoord

Betalingsherinnering

  • 2 June 2013
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Deze heb reeds op 31-05-13 betaald. Graag controleren simyo voordat u dergelijke email berichten verstuurd
icon

Beste antwoord door Charlene 3 June 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Ik weet natuurlijk niet van welke maand deze herinnering is, maar hou er met je betaling rekening mee dat wanneer deze op vrijdag uitvoert dat deze pas na het weekend bij de ontvanger binnen komt. Misschien vandaar de herinnering?
Badge
Dat is inderdaad heel goed mogelijk.De herinnering is van de meest recente maand.
Badge +8
Deze heb reeds op 31-05-13 betaald. Graag controleren simyo voordat u dergelijke email berichten verstuurd

Beste pmz,

Wij hebben de factuur van april op 27-5-2013 proberen af te schrijven. Op 29-5-2013 is deze echter weer terug geboekt door je bank.
Hoe heb je de betaling van 31-5 gedaan, als ik vragen mag? Wanneer u deze handmatig zelf heeft overgeboekt, dan wordt de betaling niet automatisch aan je aansluiting gekoppeld. We moeten je dan vragen om een betaalbewijs naar ons toe te mailen, in de vorm van een printscreen van je internetbankieren. Dan kan de financiële afdeling de betaling verwerken.
De printscreen mag je sturen naar: [email]Klantenservice@simyo.nl[/email].

Ik wil je vragen om voortaan op de eerste herinnering te wachten, wanneer wij niet automatisch kunnen incasseren. In die herinneringsmail zit een link naar iDeal. Wanneer je die gebruikt, komt de betaling meteen op de juiste plek terecht.
Overboekingen die op een andere manier worden gedaan, worden binnenkort niet meer geaccepteerd.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer