Beste Simyo,
Ik heb bij mijn facaturen staan dat in december een betalingsachterstand is.
Maar de factuur van januari is gewoon betaald.
Ik heb mijn bundel ook aangepast van blackberry internet, naar 1000MB internet.
Alleen ik kan nu al een week niet bellen smsen of internetten.
Snap niet precies wat er aan de hand is?Â
En waarom de factuur van december niet is kunnen worden afgeschreven?
Help?!
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bunga,
Welkom op het forum :)
Tussen het moment dat jij je factuur betaalt en wij het verwerkt hebben, zit ook even wat tijd.
Het duurt soms een dag voor het van jouw rekening op de rekening van Buckaroo (onze betaaldienst) aankomt. Daarna krijgen wij van daaruit een seintje en dan wordt het aangepast in het systeem. Ik zie dat dat inmiddels gebeurd is.
De facturen tot en met januari zijn nu allemaal voldaan, dus je bent helemaal bij :)
Ik zie ook dat je je internetbundel hebt aangepast. Gebruik je nu geen Blackberry meer?
Op een Blackberry kun je namelijk niet internetten zonder Blackberry bundel. Maar bellen en sms'en zou daar niks mee te maken moeten hebben. Daarom heb ik je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je daarom je toestel even uit kunnen zetten en dan na 10 minuten weer aan? Dan kunnen we merken of dat het heeft opgelost. :)
Ik hoor het hier graag van je,
Groetjes, Charlene
Welkom op het forum :)
Tussen het moment dat jij je factuur betaalt en wij het verwerkt hebben, zit ook even wat tijd.
Het duurt soms een dag voor het van jouw rekening op de rekening van Buckaroo (onze betaaldienst) aankomt. Daarna krijgen wij van daaruit een seintje en dan wordt het aangepast in het systeem. Ik zie dat dat inmiddels gebeurd is.
De facturen tot en met januari zijn nu allemaal voldaan, dus je bent helemaal bij :)
Ik zie ook dat je je internetbundel hebt aangepast. Gebruik je nu geen Blackberry meer?
Op een Blackberry kun je namelijk niet internetten zonder Blackberry bundel. Maar bellen en sms'en zou daar niks mee te maken moeten hebben. Daarom heb ik je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je daarom je toestel even uit kunnen zetten en dan na 10 minuten weer aan? Dan kunnen we merken of dat het heeft opgelost. :)
Ik hoor het hier graag van je,
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.