Beste Simyo,
Het gaat  om een betalingsachterstand mijn aansluiting is geblokkeerd, tot nu toe heb ik geen herinneringsmail ontvangen om te kunnen betalen, Hoe kan ik dit zo spoedig mogelijk oplossen.
Groet
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hallo,
Ik zie dat je inmiddels via Twitter contact met ons hebt gehad. De herinnering is naar het email adres, welke bij ons in het systeem staat, verstuurd. Uit het contact via Twitter bleek dat je een ander email adres hebt. Mijn collega heeft nu handmatig een mail dat dat mail adres gestuurd, maar om te voorkomen dat het in het vervolg weer gebeurt, raad ik je aan je email adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ik zie dat dit nog niet is gebeurd.
Zou je even kunnen laten weten of het wijzigen van je email is gelukt?
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inmiddels via Twitter contact met ons hebt gehad. De herinnering is naar het email adres, welke bij ons in het systeem staat, verstuurd. Uit het contact via Twitter bleek dat je een ander email adres hebt. Mijn collega heeft nu handmatig een mail dat dat mail adres gestuurd, maar om te voorkomen dat het in het vervolg weer gebeurt, raad ik je aan je email adres te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ik zie dat dit nog niet is gebeurd.
Zou je even kunnen laten weten of het wijzigen van je email is gelukt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.