.

Vraag

Betalings kenmerk

  • 16 November 2012
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Ik ben mijn acceptgiro kwijt en had een termijn van 14 dagen om te betalen.
dit gaat dus nu niet meer lukken omdat jullie klantenservice (tel) het verdomt me tewoord te staan en van 9 tot 5 de wachttijden langer dan verwacht zijn.
het enigste wat ik wil is het betalings kentmerk en meer niet.

Hoe kom ik hier nu aan en kan iemandt me dit geven.

(ps: als ik voor volgende week vrijdag mijn antwoord niet heb en nog niemandt te pakken krijg als ik bel beeeindig me abbonement.)

3 reacties

Badge +6
Beste Michael Killian Young,

Welkom op het forum!
Simyo stuurt geen acceptgiro's om het factuur te betalen. Wanneer het afschrijven niet lukt worden er emails verstuurd om je de kans te geven de factuur te betalen. Op 15 november is er een 2e email verstuurd naar het email adres dat in het systeem bekend staat om je de gelegenheid te geven de factuur te betalen middels iDeal.
hoi ik thim brinck heb mijn rekening betaald maar het is niet goed bij jullie aangekomen.
ik heb een printscreen van mijn bank waar kan ik dit heen mailen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum thim,

Jij mag jouw printscreen versturen naar [email]info@simyo.nl[/email]. Zou je het even kunnen laten weten als je deze verstuurd hebt?

Reageer