.

Beantwoord

Betaling voldaan maar blokkade is er nog steeds..

  • 30 January 2013
  • 6 reacties
  • 529 Bekeken

Badge
Beste Moderators,

Ik heb net contact met IMNederland gehad en mijn dossier is gesloten nadat de betaling op 29-01-2013 werd goedgekeurd. Mij werd ook verteld dat de de-blokkade in progress is. Mijn vraag is: "Wanneer kan ik de de-blokkering verwachten? Want ik kan helaas nog steeds niet bellen.."

Mvg,

Ishtvan Torpoi
icon

Beste antwoord door Esma 31 January 2013, 14:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Hoi ishtvan,

Je simkaart is vandaag gedeblokkeerd. Het probleem is verholpen:)
Badge
Hi Esma,

Thanks 🙂
alweer problemen met de betaalde facturen. Ik heb een factuur dubbel betaald ( nota van 49.78) en nota van 47.97. Alle bedragen heb van jullie via email ontvangen. Na eerste betaaling van 49.78 heb van jullie bevestiging ontvangen dat probleem is opgelost. Na paar dagen krijg ik zelfde factuur en herinnering . Heb ik ook 49.78 betaald. Na paar dagen krijg ik mail  dat mij aansluting geblokkeerd is!! bij alle betaalde facturen ook naar jullie een bevestiging opgestuurd en toch fout gegaan. gelijk gereageerd - geen antwoord van jullie. Volgende dag krijg ik een nieuw factuur van 47.97 binnen. Heb ik ook betaald en een bewijs naar jullie gestuur. Omdat ik een factuur door jullie fout dubbel heb betaald en nog gisteren incasso ontvangen laatik dat een nota van 49.78 terugboeken. Incasso is ook betaald maar vind ik niet terecht!! Graag mijn probleem spoed oplossen anders wil ik mijn abonnemet laten sluiten. ik wind deze echt apnormaal !!
mijn telefoonnummer is:
06*
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kasia,

De financiële afdeling heeft je aansluiting weer geactiveerd. Het is mogelijk dat betalingen niet eerder verwerkt konden worden, omdat ze handmatig betaald waren. Ik raad je daarom altijd aan om binnen het betaaltermijn via de iDeal link te betalen.

Groetjes,

Alex
hoi Alex,

nota van 49,78 is door mij dubbel betaald graag ontvang ik mijn geld terug!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kasia,

Heb je het betaalbewijs van de dubbele betaling al gemaild? Zo niet, dan wil ik je vragen dit te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als je vervolgens het ticketnummer van de email hier achter laat, kan ik het verder oppakken.

Groetjes,

Alex

Reageer