Iknheb betaling gedaan via ideal en naar email van [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] een bevestiging van de betaling gestuurd.
Kan mijn nummer weer met spoed aangesloten worden
Met vriendelijke groet
06xxxxxxxx
Bladzijde 1 / 1
Hoi kokkikokkivlieland, welkom op het forum van Simyo! :)
Wanneer je via iDEAL je factuur alsnog hebt betaald, wordt je aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.
Dit proces kan je helaas verder niet bespoedigen door het sturen van een betaalbewijs o.i.d., omdat het een automatisch proces is.
Ik zie dat je aansluiting inmiddels vanochtend is gedeblokkeerd.
Werkt je aansluiting weer naar behoren?
Wanneer je via iDEAL je factuur alsnog hebt betaald, wordt je aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.
Dit proces kan je helaas verder niet bespoedigen door het sturen van een betaalbewijs o.i.d., omdat het een automatisch proces is.
Ik zie dat je aansluiting inmiddels vanochtend is gedeblokkeerd.
Werkt je aansluiting weer naar behoren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.