Goedemiddag,
ik heb gisteravond via de ideal link de rekening betaald maar vanmorgen keeg ik een mailtje dat ik was afgesloten terwijl het op het account gelijk zichtbaar is dat het betaald is.
achter alle bedragen staat betaald dus wil graag weer worden aangesloten dank u
Bladzijde 1 / 1
Hoi maudamyabby,
Ik zie inderdaad dat de betaling die we gisterochtend hebben ontvangen en de blokkade elkaar helaas hebben gekruist. Gelukkig ben je vanochtend inmiddels alweer automatisch gedeblokkeerd.
Als je je telefoon even uit/aan zet, kan je weer volledig gebruik maken van je aansluiting!
Hoor graag van je of dit inderdaad het geval is 🙂
Ik zie inderdaad dat de betaling die we gisterochtend hebben ontvangen en de blokkade elkaar helaas hebben gekruist. Gelukkig ben je vanochtend inmiddels alweer automatisch gedeblokkeerd.
Als je je telefoon even uit/aan zet, kan je weer volledig gebruik maken van je aansluiting!
Hoor graag van je of dit inderdaad het geval is 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.