.

Beantwoord

Betaling probleem

  • 23 October 2012
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Ik heb zo'n briefje grekregen.

"In verband met 1 openstaande facturen bij ons Incassobureau IMNederland, is uw Simyo nummer 06* geblokkeerd.

Neem contact op met IMNederland voor het vereffenen van uw openstaand saldo. Na betaling wordt uw mobiele nummer binnen 48 uur gedeblokkeerd.

Emailadres: [email]incassozaken@imnederland.com[/email]
Telefoon: 0341-568800

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Op dit bericht kunt u niet reageren. Neem contact op met IMNederland."

Maar ik heb IMNederland al in September betaald. En ze reageer niet op mij emails. En mij nummer is toch blokeerd. Wat doe ik nu?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 October 2012, 16:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey artani,

Jouw aansluiting is per direct gedeblokkeerd. Als je deze uit en vervolgens weer inschakelt, kan je weer gebruik van jouw aansluiting maken. Onze excuses voor het ongemak.
Badge
Heel erg bedankt!
Badge +2
Beste artani,

Graag gedaan. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer