Skip to main content
Dag,

Ik heb al 2 x een reactie gegeven op het feit dat de betaling niet wordt verwerkt.

Ik heb in een mail een betalingsbewijs gestuurd, maar er gebeurt niets. Ook heb ik gevraagd om een nr verandering omdat ik een andere simkaart heb gekocht.

Het gaat om de 1 na laatste faktuur van 168 euro

Kunt u deze vandaag verwerken zodat ik over kan gaan tot het betalen van de laaster faktuur.

Kunt u ook mijn nr. veranderen aub



Ik hoor vandaag graag wat van u.



vr.gr.

Mw. Barendsen

06 ********
Hoi miriambree,



In je gegevens zie ik dat de betaling van de factuur van november waar je aan refereert, op 17 januari is ontvangen en verwerkt.

Ook zie ik dat je gisteren nummerbehoud hebt aangevraagd via Mijn Simyo.



Zijn dat de zaken die je bedoelde? Want dan zijn ze al afgehandeld :)



Oh ja, je hoeft niet je telefoonnummer op het forum te plaatsen. Die kan ik als moderator sowieso wel zien.

Reageer