.

Beantwoord

Betaling gedaan voor hoogverbruik maar nog niet aangesloten

  • 1 February 2014
  • 1 reactie
  • 414 Bekeken

Omdat ik over mn datalimiet was heeft Simyo mij geblokkeerd. Je kan dan een betaling doen en binnen enkele uren (binnen kantoortijden) wordt je weer aangesloten. Ik heb de betaling 27 januari gedaan en het is inmiddels al 1 februari en nog steeds kan ik niet bellen en gebeld worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook wordt er niet gereageerd op mijn mail. Dit is de eerste maand dat ik bij Simyo zit en heb nu al spijt.

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 February 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Omdat ik over mn datalimiet was heeft Simyo mij geblokkeerd. Je kan dan een betaling doen en binnen enkele uren (binnen kantoortijden) wordt je weer aangesloten. Ik heb de betaling 27 januari gedaan en het is inmiddels al 1 februari en nog steeds kan ik niet bellen en gebeld worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook wordt er niet gereageerd op mijn mail. Dit is de eerste maand dat ik bij Simyo zit en heb nu al spijt.

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen.


Hoi Charlene84,

Welkom op het forum!
Mijn excuses dat het zolang heeft geduurd voordat je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik zie aansluiting inmiddels is gedeblokkeerd.
Wanneer toestel uit/aan zet kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Nogmaals mijn excuses.

Reageer