Skip to main content
Bij controle van mijn administratie constateer ik dat er één betaling teveel heeft plaatsgevonden. Een overzicht van de facturen en betalingen is bijgevoegd in de PDF. De betreffende betaling is geel gekleurd. Kunnen jullie deze controleren en mij hiervan op de hoogte stellen?  Bij voorbaat dank.
Hallo ulusalai,



Omdat ik geen antwoord weet op jouw vraag daarom even een reactie Off topic. Weet dat dit een openbaar forum is en dat je wel heel veel privacy gevoelige informatie (adres, telefoonnummer en faxnummer) blootlegt........:eek:
Bij controle van mijn administratie constateer ik dat er één betaling teveel heeft plaatsgevonden. Een overzicht van de facturen en betalingen is bijgevoegd in de PDF. De betreffende betaling is geel gekleurd. Kunnen jullie deze controleren en mij hiervan op de hoogte stellen?  Bij voorbaat dank.



Hoi Ulusalai,



Ik heb de PDF bekeken die je hebt bijgesloten. De afschrijving van €22,80 heeft plaatsgevonden op 23 april.

Op 1 mei is de afschrijving gestorneerd. Op 23 mei heb je de factuur betaald inclusief €5,- administratiekosten.

Is je vraag hiermee beantwoord?



De bijlage en je handtekening heb ik verwijderd omdat het privacy gevoelige informatie bevat.



@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer