.

Beantwoord

Betaling

  • 29 December 2013
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

Badge
hallo
Ik wil eens weten hoe de betaling gaat,
Heb de factuur van November online staan met als factuurdatum 30-11-2013
Er staat dan na 7 dagen wordt het van de rekening afgetrokken maar nu is het inmiddels 29 december maar staat nog steeds als niet betaald
Hoe zit dit nu precies, want ik kan beslist niet afgesloten worden vanwege klanten die bellen.

Graag hoor ik van u

K sibrandi
icon

Beste antwoord door Charlene 30 December 2013, 15:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
hallo
Ik wil eens weten hoe de betaling gaat,
Heb de factuur van November online staan met als factuurdatum 30-11-2013
Er staat dan na 7 dagen wordt het van de rekening afgetrokken maar nu is het inmiddels 29 december maar staat nog steeds als niet betaald
Hoe zit dit nu precies, want ik kan beslist niet afgesloten worden vanwege klanten die bellen.

Graag hoor ik van u

K sibrandi


Oh ik zie ineens de factuurdatum is 19 December dus rond 26 december is het dan maar is nu ook al 29 December
Badge +8
hallo
Ik wil eens weten hoe de betaling gaat,
Heb de factuur van November online staan met als factuurdatum 30-11-2013
Er staat dan na 7 dagen wordt het van de rekening afgetrokken maar nu is het inmiddels 29 december maar staat nog steeds als niet betaald
Hoe zit dit nu precies, want ik kan beslist niet afgesloten worden vanwege klanten die bellen.

Graag hoor ik van u

K sibrandi
Oh ik zie ineens de factuurdatum is 19 December dus rond 26 december is het dan maar is nu ook al 29 December

Hoi klaas sibrandi,

Het kan dat we door de feestdagen wat later zijn met incasseren. Bij sommige klanten is het al afgeschreven, maar bij mij ook nog niet. Maak je in ieder geval geen zorgen. Mocht er iets niet lukken qua incasseren, dan krijg je een eerste herinnering via email, met daarin een link naar iDeal om alsnog te kunnen betalen zonder ophoging. We sluiten je echt niet zomaar af :)

groetjes,
Charlene

Reageer