Zojuist heb ik een tweede herinnering gekregen. De betaling heb ik gelijk in gang gezet maar realiseerde mij dat ik dit vorige maand ook al had gedaan. Blijkt nu dat de betaling nav de eerste herinnering ook nog steeds op in behandeling staat. Beide herinneringen staan nu dan ook op in behandeling. Maar de betaling wordt niet doorgevoerd. Saldo bankrekening is wel positief! Hoe kan ik de factuur nu betaald krijgen, aangezien in de mail staat dat het niet mogelijk is om zelf geld over te maken. Ik hoor het graag. Want over een paar dagen is de deadline weer en anders krijg ik er weer kosten overheen.
alvast bedankt.
gr. Mayo
Bladzijde 1 / 1
alvast bedankt.
gr. Mayo
Hoi Mayo3,
Welkom op het forum!
Ik zie dat je gister telefonisch contact heb gehad met de klantenservice. Ik heb het betaalbewijs doorgestuurd naar de financiƫle afdeling om de betaling te verwerken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.