.

Beantwoord

Betaallink per email

  • 21 February 2014
  • 5 reacties
  • 388 Bekeken

Ik ontvang van Simyo een sms dat men het abonnementsgeld niet kan incasseren en dat zij een link via email sturen zodat ik kan betalen. Ik zie op het forum een sticky staat van oktober 2013 met hetzelfde probleem. Het lijkt mij dat er opnieuw een probleem is en ik moet zeggen dat ik de sms en email niet betrouwbaar genoeg acht om gelden over te boeken. Wat dien ik te doen?
icon

Beste antwoord door Ernst 24 February 2014, 11:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Ik heb ook zo'n SMS gehad maar nog geen mail. Graag zou ik willen weten wat ik hier mee moet doen.
Ik heb ook een SMS ontvangen en een e-mail. Ik vertrouw het ook niet. Wat nu?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marcelklim, stardusk en Doesie,

Bij een aantal van onze klanten is onze betalingsverwerker er achter gekomen dat er deze maand niet geïncasseerd kan worden. Waarom dat is durf ik niet te zeggen (ik werk niet bij Buckaroo;) ), maar het zal een technische reden zijn. Het mailtje en de SMS kloppen dus.
Wanneer je via de iDeallink betaalt, is er niet aan de hand. Je kunt ook nog 2 weken de tijd nemen om het te betalen.
Volgende maand zal er gewoon geïncasseerd worden, maar voor nu: excuses voor dit ongemak.

@stardusk; We hebben de mail in jouw geval dan gestuurd naar het mailadres dat op Mijn Simyo staat, kun je dat checken?

@ Marceklim en Doesie; Welkom op het forum 🙂
Hallo,

ik heb vandaag ook zo'n SMS gehad, mar ik ontvang al een ruime maamd geen herrineringsmail meer. Kan deze verzonden worden? of wanneer word deze verzonden, anders komen er allemaal onnodige kosten erboven op.

ik hoor van jullie
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,

ik heb vandaag ook zo'n SMS gehad, mar ik ontvang al een ruime maamd geen herrineringsmail meer. Kan deze verzonden worden? of wanneer word deze verzonden, anders komen er allemaal onnodige kosten erboven op.

ik hoor van jullie


Hoi mwoude1977,

De SMS die jij hebt gehad ging over een ander probleem; niet de komende factuur konden we niet afschrijven, bij een vorige was dat het geval. Omdat je mailadres niet meer klopte, kreeg je geen herinnering :(
Ik zie dat je hier ook een contactformulier over heb ingestuurd, en dat je een nieuwe mail met betaallink hebt gekregen.

Je hebt betaald, en je bent zojuist gedeblokkeerd 😃

Reageer