ik krijg vandaag bericht dat er van twee maanden geleden een betaalachterstand is en dat mijn aansluiting geblokkeerd is.
Bij mijn weten heb ik hier nooit een mail over gehad. En zonder die mail kan ik niet betalen, omdat hier een link instaat.
Hoe moet ik nu mijn rekening voldoen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi janszen01,
Ik zie dat je inmiddels telefonisch geholpen bent, dat ze je de link opnieuw hebben toegestuurd.
Omdat je aangeeft dat je de herinnering niet had gehad, wil ik je vragen om op Mijn Simyo na te kijken of je emailadres daar nog wel klopt. Daar sturen we de factuur en de herinneringen van de factuur naartoe.
Laat je het even weten?
Groetjes,
Charlene
Ik zie dat je inmiddels telefonisch geholpen bent, dat ze je de link opnieuw hebben toegestuurd.
Omdat je aangeeft dat je de herinnering niet had gehad, wil ik je vragen om op Mijn Simyo na te kijken of je emailadres daar nog wel klopt. Daar sturen we de factuur en de herinneringen van de factuur naartoe.
Laat je het even weten?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.