.

Beantwoord

Bestelling uit de hand gelopen

  • 8 February 2014
  • 5 reacties
  • 483 Bekeken

Hallo,

Ik heb geprobeerd om via deze site een Huawei W2 te bestellen, maar ik heb nu twee keer op afrekenen geklikt aangezien ik geen teken kreeg dat de bestelling gelukt was. Nu even later krijg ik twee mailtjes die mij vertellen dat de bestelling geplaatst is. Heb ik nu twee bestellingen geplaatst? Of is de bestelling überhaupt wel geplaatst, want ik kreeg geen keuze uit betalingsopties. Kan iemand deze vragen beantwoorden?
icon

Beste antwoord door Charlene 10 February 2014, 12:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +4
zie bericht 3
Badge +4
Beste Drakian,

Ik denk niet dat je bestelling geplaatst is want dan had je met Ideal of op andere manier moeten betalen.

Telefoons worden geleverd als je hebt betaald op de manieren die op de site staan
er is dus iets mis gegaan bij het bestellen.
Achteraf betalen via acceptkaart is niet eens mogelijk dus......





Hallo,

Ik heb geprobeerd om via deze site een Huawei W2 te bestellen, maar ik heb nu twee keer op afrekenen geklikt aangezien ik geen teken kreeg dat de bestelling gelukt was. Nu even later krijg ik twee mailtjes die mij vertellen dat de bestelling geplaatst is. Heb ik nu twee bestellingen geplaatst? Of is de bestelling überhaupt wel geplaatst, want ik kreeg geen keuze uit betalingsopties. Kan iemand deze vragen beantwoorden?
Badge +8
Hallo,

Ik heb geprobeerd om via deze site een Huawei W2 te bestellen, maar ik heb nu twee keer op afrekenen geklikt aangezien ik geen teken kreeg dat de bestelling gelukt was. Nu even later krijg ik twee mailtjes die mij vertellen dat de bestelling geplaatst is. Heb ik nu twee bestellingen geplaatst? Of is de bestelling überhaupt wel geplaatst, want ik kreeg geen keuze uit betalingsopties. Kan iemand deze vragen beantwoorden?


Hoi Drakinian,

Ik denk, net als kvbilsem, dat als je niks betaald hebt er niks besteld is. Maar je zegt wel twee mailtjes te hebben gehad.
Staat daar iets van een ordernummer in of zo? Zou je dat naar mij kunnen sturen in een privébericht? Dan kan ik daarmee onderzoeken wat er gebeurd is. :)

Groetjes,
Charlene
Oké ik heb een berichtje gestuurd

En jullie allebei bedankt voor het antwoord
Reputatie 5
Badge +11
Oké ik heb een berichtje gestuurd

En jullie allebei bedankt voor het antwoord


Hoi Drakinian,

Ik geloof dat je inmiddels al een berichtje van Charlene hebt gekregen, maar voor de volledigheid ook maar even hier:
Als je niet hebt betaald, komt de bestelling automatisch te vervallen en kun/moet je nogmaals bestellen.

Reageer