Skip to main content
antwoord

Bestelling geplaatst via e-tailer en vriendenkorting, is dit mogelijk?

• June 1, 2025
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Mijn zus heeft een sim only abonnement bij jullie, nu heb ik ook een sim only abonnement afgesloten bij simyo maar geen korting van 10 euro gekregen (die vraag is toen niet gesteld bij afsluiten daarvan)

Moderator: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Friesian

Hoi ​@DS2025 

Ik heb even je topic gelezen. Je hebt in je reactie een andere, belangrijke informatie gegeven na de reactie van ​@JanD .

Je hebt een telefoon bestelt via een retrailer, een telefoonshop. Daar heb je ook de sim only bestelt van Simyo. Daarom is de link van JanD voor jou ook niet (meer) van toepassing en dus ook niet de €10,- korting. 

Zou je een sim only rechtstreeks bij Simyo hebben besteld via de vriendendeal link, de persoonlijke link te ontvangen van je zus. Dan zou het verhaal een andere wending hebben gekregen voor jou en je zus. Dan kregen jullie beiden de korting zoals vermeld in de link. 

Een medewerker van Simyo, een moderator zal ook nog reageren. 

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 1, 2025

Mijn zus heeft een sim only abonnement bij jullie, nu heb ik ook een sim only abonnement afgesloten bij simyo maar geen korting van 10 euro gekregen (die vraag is toen niet gesteld bij afsluiten daarvan)

Beste ​@DS2025 zie onderstande link voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/vriendendeal

Succes.

• auteur
  • Beginner
  • June 1, 2025

Er staat wie? en status maar invullen gaat niet en opnieuw een abonnement invullen lijkt me ook niet raadzaam aangezien ik al een sim only abonnement heb. Dit ging via de aanbieder van mijn nieuwe telefoon. 

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • June 2, 2025

Hoi ​@DS2025 

Ik heb even je topic gelezen. Je hebt in je reactie een andere, belangrijke informatie gegeven na de reactie van ​@JanD .

Je hebt een telefoon bestelt via een retrailer, een telefoonshop. Daar heb je ook de sim only bestelt van Simyo. Daarom is de link van JanD voor jou ook niet (meer) van toepassing en dus ook niet de €10,- korting. 

Zou je een sim only rechtstreeks bij Simyo hebben besteld via de vriendendeal link, de persoonlijke link te ontvangen van je zus. Dan zou het verhaal een andere wending hebben gekregen voor jou en je zus. Dan kregen jullie beiden de korting zoals vermeld in de link. 

Een medewerker van Simyo, een moderator zal ook nog reageren. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 2, 2025

Hi ​@DS2025,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je correct geïnformeerd bent door ​@Friesian.

Super bedankt voor jullie hulp! Dit wordt enorm gewaardeerd. ​@JanD en ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja