.

Beantwoord

Berekening verbruik

  • 21 April 2013
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Badge
Ik ben benieuwd hoe het verbruik berekend word .. Dit word mijn eerste volle maand hier .. En ik heb tot nu toe 1 min. bebeld en 13 smsjes verstuurd .. En er is nu al 124 min/sms van mijn verbruik aftrokken .. Absurt lijkt me .

Internet ook .. volgens mijn verbruik nog maar 48 mb verbruikt en nu al 233 mb afgetrokken ...

Mis ik hier iets ?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 April 2013, 16:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dat klopt je eerste maand is geen volle maand en wordt ook naar hoeveelheid betekend.
Reputatie 3
Badge +9
Oops drukte op de verkeerde knop!!!

Wat ik nog wilde zeggen is dat als je op bijvoorbeeld op de 15 abonnee wordt krijg je ook de helft van de minuten en ook de helft van de internetbundel.

De kosten zullen ook evenredig zijn.

Volgende maand zijn je bundels volledig.
Badge
Oops drukte op de verkeerde knop!!!

Wat ik nog wilde zeggen is dat als je op bijvoorbeeld op de 15 abonnee wordt krijg je ook de helft van de minuten en ook de helft van de internetbundel.

De kosten zullen ook evenredig zijn.

Volgende maand zijn je bundels volledig.

Nee .. De maand is nog bezig en dit is de tussenstand ... Dit word een volledig maand .. Maar ik gaf even de tussenstand door die naar mijn idee niet klopt ..
Reputatie 3
Badge +9
Als april je eerste volle maand is. En je aangeeft dat je verbruik niet klopt dan moet je maandag ff contact met simyo zoeken.
Badge
Als april je eerste volle maand is. En je aangeeft dat je verbruik niet klopt dan moet je maandag ff contact met simyo zoeken.

Het aangegeven verbruik klopt .. Maar wat ze voor dat verbruik aftrekken van de tussenstand niet ....

En hier zitten ook medewerkers neem ik aan ..
Reputatie 7
Badge +9

En hier zitten ook medewerkers neem ik aan ..


Ja, maar niet vandaag. Morgen zijn ze weer present.
Badge +6
Ik ben benieuwd hoe het verbruik berekend word .. Dit word mijn eerste volle maand hier .. En ik heb tot nu toe 1 min. bebeld en 13 smsjes verstuurd .. En er is nu al 124 min/sms van mijn verbruik aftrokken .. Absurt lijkt me .

Internet ook .. volgens mijn verbruik nog maar 48 mb verbruikt en nu al 233 mb afgetrokken ...

Mis ik hier iets ?


Hoi Picardo,

Je bent op 12 april klant geworden op die dag heeft Simyo je telefoonnummer overgenomen van je vorige provider.
Doordat je later klant bent geworden heb je naar rato berekend minuten en MB's gekregen tot het einde van de maand.
Op 1 mei ga jij volledige bundels ontvangen.

@ Martijn® & Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer