Skip to main content
Goedeavond,



Dit is mijn tweede maand met simyo en ik heb geen klachten tot nu.



De automatische incasso was mislukt voor de maand oktober, dat kan gebeuren. Maar wat ik lees is dat je wordt gewaarschuwd middels email, dat je factuur nog niet is betaald. Ik heb helaas via de mail, of andere vorm van communicatie geen mededeling gekregen van simyo dat de betaling niet is voldaan.



Nu is mijn nummer geblokkerd, uitgaand en ingaand, ik ben dus totaal onbereikbaar.  zonder aankondeging of iets dergelijks.. zeer teleurstellend...



Ik wil middels ideal betalen, maar krijg ik de melding bij buckaroo "Een andere transactie wordt op dit moment verwerkt. Wacht u alstublieft de afronding af van die transactie."

is er serrieus online een wachtrij? of hoe zit dit? hiervoor moet ik zeker bij buckaroo zijn?



Als ik nu zelf het geld overmaak zal het zeker tot woensdag duren tot dat mijn nummer word gedeblokkeerd..



mvg

Alvin
Hoi Alvin,



Wat leuk om te zien dat je je vraag hier op het forum stelt.



Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'factuur'. Zo houden we het lekker overzichtelijk.



Ik heb goed nieuws voor je. Je bent niet geblokkeerd.:D De incasso van de factuur van oktober is nog niet geweest. Deze wordt pas rond dit weekeinde afgeschreven van je rekening. Dat is ook de reden dat je de factuur niet tussentijds kan betalen. Ik snap dat het verwarrend kan zijn om in Mijn Simyo te zien dat de factuur nog niet betaald is. Wij zijn aan het kijken of we dit op een andere manier weer kunnen geven. Je hebt dus ook geen achterstand met betalen.



Je zal bij Simyo ook nooit zomaar, zonder notie, afgesloten worden. Als jouw gegevens juist zijn, krijg je van ons altijd eerst 2 herinneringsmails voordat we over gaan tot een tijdelijke blokkade van het uitgaande verkeer.



Ik zie dat je internet wel het hele weekend heeft gewerkt.:) Ik ben heel benieuwd wat voor melding je krijgt op het moment dat je probeert te bellen. Kun je eens proberen om je telefoon opnieuw te starten, zodat je toestel zich opnieuw aanmeld op het netwerk?



Als dat niet de oplossing is, is het handig om een zogeheten 'kruistest' uit te voeren. Dit doe je door jouw simkaart in een ander toestel te stoppen, en een andere simkaart in jouw toestel. Zo merk je of het aan het toestel, aan de simkaart of aan een combinatie ligt.



Kun je me laten weten wat de uitkomst is?
Hi Ruud,



Dank je wel voor het verplaatsen, ja misschien was een email wel beter.. maar ik dacht doe het op deze manier.



Dat is goed nieuws, ik zag op het factuur ook november staan dus ik vond het al raar.



Inderdaad, ik had vanweekend wel internet en had mijn telefoon opnieuw gestart. helaas zonder resultaat. Maar ik had er niet aangedacht om van telefoon te wisselen, de "kruistest".



gelukkig heeft dit gewerkt en werkt de sim ook in mijn eigen toestel..



Hartelijk dank Ruud
Hey Alvin,



Het wisselen van toestel geeft je simkaart even de kans zich opnieuw aan te melden op het netwerk.

Gelukkig heeft dat geholpen en dank je voor je terugkoppeling!

Reageer