Skip to main content
Elke maand houd ik geld over van mijn belbundel. Maar ik moet toch bijbetalen omdat ik service nummers bel en dit niet in de belbundel valt. Op deze manier wordt mijn rekening hoger dan verwacht. Bij mijn andere provider werden alle belkosten betaald vanuit de belbundel.

Kan dit niet ook bij Simyou?
Alle informatie m.b.t. servicenummers vind je hier.

0909 en 0906 behoren niet tot de mogelijkheden.

Verder op mijn simyo de instellingen controleren op bellen naar informatienummers.

En JA ze vallen buiten de bundel...0.31 eur per minuut + de kosten van de servicenummers.



Dus NEE het kan niet. Beter nieuws heb ik niet helaas, sorry.:$



Suuk 6
Hoi DeMar,



Zo te zien heeft Friesian je al helemaal juist antwoord gegeven. Helaas worden deze kosten buiten bundel gerekend. Dit is bij elke provider zo, vanwege nieuwe regels omtrent servicenummers. Misschien dat je voor deze regelgeving nog bij je vorige provider zat, dat is heel goed mogelijk.



Is de uitleg van Friesian en het artikel op de website duidelijk?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.
Hallo Friesian en Tiury, het antwoord is duidelijk. Maar wel wat krom. Elke maand beltegoed overhouden en toch bijbetalen. Verschuilen achter regels is dan wel wat jammer. Sommige nummers zijn nu eenmaal duurder om te bellen, blijft krom dat dit niet met mijn beltegoed is te verrekenen.
Beste DeMar.



Deze reactie van jou is duidelijk maar wel een beetje krom. :8



Ten eerste heb ik voorzien van het antwoord op je vraag.

Deze informatie is voor iedereen toegankelijk, zowel voor klanten, niet-klanten en toekomstige klanten.

Verschuilen achter regels is pertinent niet waar. Dat je liever een ander antwoord had gehad kan.

Had je dit eerst gecontroleerd op het openbare service gedeelte had jij het ook kunnen vinden.
Hoi DeMar,



Jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat ik (of Simyo) zich achter deze regels verschuilen. Geloof me; ik zou het ook anders zien, want dit is tegenwoordig bij elke provider en aansluiting zo 🙂. Het kost mij ook extra geld als ik naar een servicenummer bel. Dus zoals Friesian zegt; had ik ook een liever antwoord gegeven.



Groetjes, Tiury

Reageer