Skip to main content
Beste mensen van Simyo,



Ik heb een belachelijk hoge factuur over de maand augustus gehad! het gaat om een bedrag van €44,56

Dit is echt onmogelijk!



Ik heb een simyo geregeld abbonnement met 300minuten/smsjes



Nu is er voor elke gesprek allemaal extra kosten in rekening gebracht. Ik vind dit echt absurd.



Hoe zit dit?



Ik weet 100% zeker dat ik nooit boven mijn bundel zit met het verbruik. dus ik vind het knap dat ik zo'n hoge rekening kan krijgen!



deze maand heb ik ook nog 40minuten tegoed over..

dus ik wil graag reactie want ik ben het hier niet mee eens!



Met vriendelijke groet,



Liana
Komt er nog een reactie???



Op de webite staat dat ik binnen 1 werkdag reactie hoor te krijgen!



Maar ik heb nog steeds geen reactie



Graag bericht!
Beste Liana,



Wij hebben de factuur er even bij gepakt. Het blijkt dat je wel degelijk over de 300 minuten heen bent gegaan. Je hebt ruim 125 minuten/sms buiten de bundel verbruikt tegen een tarief van € 0,30 per minuut/sms. Dit is reden dat de factuur hoger is uit gevallen.



Wij adviseren je de factuur nog een goed te bekijken. Mocht je het na willen tellen hou er dan rekening meer dat gesprekken naar boven worden afgerond. Een gesprek van 1 minuut en 4 seconde zijn dus 2 minuten.



Groetjes,



Arie
0,30 euro denk ik? 0,030euro is goedkoper dan binnen de bundel!
Beste Arie,



Bedankt voor je reactie,



Ik blijf het erg raar vinden. Ik zal er nog een keer naar kijken.



Verder heb ik nog een probleem. ik kan mijn emailadres niet wijzigen via jullie website. Hoe zit dit?



Met vriendelijke groet,



Liana
Beste Groentjuh,



Bedankt voor het aangeven! Was inderdaad een tikfout, dit moest uiteraard € 0,30 zijn



Groetjes,



Arie
Beste Liana,



Wij adviseren je het inderdaad even na te kijken. De factuur klopt namelijk echt.



Je kan het e-mailadres wijzigen via de overzichtspagina of het tabblad 'Selfservice'. Klik op 'wijzigen' zodat je het veld 'emailadres' kunt aanpassen. Hierna klik je op de button 'Bevestigen'.



Wanneer je dit hebt gedaan, voltooi je de wijziging door op 'Adres wijzigen' te klikken. Je ziet nu de bevestiging 'Wijzigingen in je persoonlijke gegevens zijn doorgevoerd'. Het e-mailadres is aangepast.



Voor een video uitleg en instructie, volg deze link: http://bit.ly/N5plp6



Groetjes,



Arie

Reageer