.

Beantwoord

Belachelijk. Geen mogelijkheid om mijn factuur te betalen

  • 26 November 2012
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Onlangs heb ik een laatste betalingsherinnering gekregen met een nog laatste sommatie. Deze factuur moest betaald zijn 5 dagen na dagtekening aan Simyo. De dag van dagtekening was toch echt 21-11-2012 en het is vandaag toch echt 26-11-2012. Waarom kan ik het bedrag nu dan niet meer overmaken? Ik eis nu dat hier naar gekeken wordt, want pas op de 6 de dag mag de factuur uitgedragen worden aan een incasso! Deze dag valt nog binnen de 5 dagen! Daarnaast baal ik van het feit dat ik 20 minuten bij jullie in de wacht sta en vervolgens de verbinding verbroken wordt uit het niets terwijl ik gewoon  thuis zit en me bereik perfect is! Erg slordig dus. Ik baal hier echt van! Ik ben altijd een tevreden klant geweest, maar dit vindt ik erg jammer! Ik hoop dat jullie het regelen.

Groet,

Leroy Hettema
icon

Beste antwoord door Alex 11 December 2012, 14:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi leroyhettema,

Het klopt wat je zegt. Ik heb je een email gestuurd met de betaalinformatie. Verder excuses dat de verbinding werd verbroken. Ik denk niet dat dit bewust is gedaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik vindt het netjes hoe er uiteindelijk is omgesprongen met het probleem en dat het is opgelost en jullie de factuur weer in eigen handen hebben genomen zonder administratie kosten vanwege het ongemak. Wel vindt ik het jammer dat ik toch van 3-12-2012 tot 11-12-2012 ben afgesloten geweest. Kunnen jullie hier ook een tegemoetkoming voor geven? Ik wil niet klagen , maar het is toch negen dagen.

Met vriendelijke groet,
Leroy Hettema
Reputatie 5
Badge +10
Hoi leroyhettema,

Hier hebben we rekening mee gehouden. Je wilde de factuur immers op de 26ste betalen. De factuur was op dat moment al opgehoogd met 12,50 administratiekosten. Deze hebben we als coulance wegens de afsluiting bewust weg gelaten.

Groetjes,

Alex

Reageer