Skip to main content

.

Dag, Ik heb opnieuw mijn nieuwe bankrekeningnummer gegeven via de app. Opnieuw is ook een cent afgehaald door Simyo en stond nu opnieuw het nieuwe nummer goed. Dit allemaal omdat het geld van mijn oude bank werd gehaald, terwijl ik rond 2 weken geleden mijn nummer had gewijzigd  Was de vorige betaling van mijn vorige bank omdat de factuur misschien al vastzat met de oude nummer? Hoe weet ik dat het vanaf nu wel goed zal gaan? En welk nummer moet ik bellen indien dat niet het geval is? 

Hoi @O.T.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat het wijzigen van je rekeningnummer is gelukt, je hebt hier vanmorgen ook contact over gehad met één van onze medewerkers. Wij zijn helaas niet actief op het forum in het weekend. In ieder geval goed om te zien dat je inmiddels geholpen bent! 😊

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer