Onlans heb ik aangegeven weg te willen bij Simyo, zie topic https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/abbo-beeindigen-3976/#post14004
Het antwoord van een medewerker hierop was:
Ik heb je abonnement voor je opgezegd. Je simkaart zal per vandaag worden geblokkeerd.
Op 13 augustus is er een email naar je gestuurd dat je simkaartnummer niet correct is.
Tot mijn verbazing kreeg ik gister onderstaande mail:
Beste .... ,
Voor je abonnement met telefoonnummer 06************** heb je een Internetbundel Altijd aangeschaft en deze gaat per direct in.
De kosten voor de Internetbundel Altijd vind je terug op je volgende factuur. De kosten en het aantal bundelunits wat je deze maand ontvangt, wordt berekend op basis van het aantal resterende dagen van de huidige maand. Voorbeeld: Als je de bundel halverwege de maand bestelt, betaal je de helft van het maandbedrag en krijg je de helft van het aantal bundelunits.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Hoe zit dit precies? Ik heb duidelijk aangegeven per direct weg te willen en nu krijg ik nog facturen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi forzams,
Ik zie dat je bericht inderdaad klopt. Er is iets verkeerd gegaan in ons systeem. Ik heb dit direct laten herstellen. Er worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht voor vaste (internet) abonnementskosten. Excuses voor de verwarring.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je bericht inderdaad klopt. Er is iets verkeerd gegaan in ons systeem. Ik heb dit direct laten herstellen. Er worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht voor vaste (internet) abonnementskosten. Excuses voor de verwarring.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.